Oct 15, 2010

hangin satu bdn saya dan dia !

salam..

tamu tamu sekalian.. gua dan dady sgt2 bengang arini !

nak tau knapa ? ? arggghhh.. tensen rasa nya..

sport rim motor dady yg range rege dia RM1k lenyap begitu saja.. ada si penyangak tegar kat block gua ni yg tak dak hotak. bodo !

tak tau la pe guna ade guard kat depan tu.. dok angkat tgn ari2.. jaga kwsan mcmna tah !

mmg lakhanat lah kau wahai si penyangak ! moga tuhan akan kudung kan tangan kau ! itu doa gua.. (balasan utk pencuri kan !) gua ta da tahan ooo tgk motor kna tongkat pakai bata 2bijik.. park kat bawah rumah je broo.. hilang sabar da rasa nya ! bayar gat tetiap bulan utk apa tah ? utk angkat tgn tiap kali kuar pagar ? ape ke bende nyer tu ? call mgt, mmg hampeh lah.. byk tanya plak.. takpe2.. gua pasti ! tuhan itu maha adil..

p/s : boley tak tamu2 sekalian doa kan supaya rim tu di kembalikan.. erm.. sedih sungguh..

7 comments:

Amylia Soon said...

whoooaaa!!~~ gile aa!! sape la yg brani sgt amek rim tu..meh kite panah2 dia smpi lubang2 tangan dia..ish..xde kesedaran civil langsung..huh! kite pun nk marah la ni!! huh! huh!

hizjah shaari said...

tu la pasal cik gojez.. tolong panah kan pintu rumah tuan pencurik tu boleh tak ? leh kesan nnt.. tau la sapa yg amek... tak pun gua bakar trus rumah dia . haha ! lg kejam kan..

Amylia Soon said...

whoaaa~~ kite letak panah kaler merah kat umah dia..pastu kite letak serdak bom..tinggal bunda nk campak mancis je kat dia..ini org perlu betindak kejam!! tp mau dia je yg rasa..ahli2 keluarga dia minta kuar umah dlu..ehehehe

hizjah shaari said...

hohoho.. baek hati lg kan.. buat perangakap samar tuk dia saje lah.. biar dia kna bakar sorg2.. haha !

**tp rasa nya, bakar tangan dia je lah.. baik sket tindakan kte kan.. hikhik ~~

Amylia Soon said...

ehehehe..kite tau cik comey kite ni xsadis...so bakar aje tangan dia k..kasi pendek skit tgn..xde la dia panjang tangan lagi..ehehe

Anati Soki said...

adoooih.. pakguard mkn gaji buta.. susah laaa cmni.. hehehe

^(r@z3yb3@ut!FuLL^ said...

ngee..saba2...aduyaii..finally dpt tgkap gak pncuri +penyangak tegar 2..n nmpak nye..xberape nk tegarr lolx..hahaha...akhirnye jtoh tersungkur d kandang babi jugakk..hahaha..aduyaii..!!~~