Oct 26, 2009

spss same dgn bohsan..

wohh...sangat lah bohsan ok! nk key in data dalam spss..

kepada kenkawan yg seangkatan ngn ku..ku fhm perasaan kome sume..

gerrr~~bosan gile babeng bt bende nih..

klo lah tak yah bt..kan best..

hari ni..keje ku ngadap laptop je bt benda alah nih..cube kamu sume bygkan..
dgn 80 soklan nk key in untuk 130 org respondent..
tak ke mcm nak maut je rase..
hahaha..tp nk bt mcmna kan..tugas paling akhir tuk ku siap kan bg tamat degree nih..
hoho~~dlm hati ade rase tension sket..

cube untuk kuatkan semangat..
bg semangat pliss~~

8 comments:

e.t.t.y said...

ok aku bg semangat.
semangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hizjah shaari said...

hehe..mekaseh sayangku ety..
huhu..windu le nk bce blok kau tuh..ada isi baru pon~~

e.t.t.y said...

g la baca darling.

Tapak Kaki said...

sesape nak upah aku key in data dlm spss, korang leh contact aku ok... bayaram adalah berpatutan.haha

hizjah shaari said...

etty..haha..byk rupenye ko up date ek..kte ler yg tak bc..tgk kat kte nye blog mcm tak tukar2 pon tajuk entry ko..tu yg tak tgk tu..huhu..

dinn..tak yah la nk ngupah2..da siap da key in nyer..ko pnyer cane din??

Anonymous said...

fuhh..teringat mse zmn2 stadi kena wat spss ni..berdarah idung weh nk siapkn.haha.

hizjah shaari said...

nana..haha..dasyat tu sampai darah2 idong..naseb tak batuk berdarah..kuikui~~
ko study apa dlu nana?

Anonymous said...

aku amik bisnes admin...paper kaedah penyelidikan aku kna wat spss nih.