Sep 8, 2009

rahsia tarikh lahir..

hoho..aritu ku ade bt rahsia tarikh lahir..pastu lupe je nk tgk die pnya yang lain2..sbb die email kan je..ku nye email lak,skali masuk belambak2..huhu..so da tak prasan akan email tersebut..

jd nyer..td godek2 jumpa lah..
kat bawah ni, mana yg ku rase mcm diri ku..tulisan die kale ijau sket..hehe..


PERINCIAN ANALISIS PERIBADI
################################
Seorang yang popular (samada disedari/tidak disedari)-->yeke glemer.. Perancang yang sibuk, sentiasa berada dalam tertekan. Perancang yang percaya dalam prinsipnya, membawa kejayaan, didorong oleh gerak hati (intuisi). Seseorang yang strategik yang sentiasa merancang untuk kejayaan. Perancang yang cepat dan mampu menyiapkan kerja dalam jangkamasa yang singkat, ringan tulang.-->hoh..sume nih..xmo kalah..

Mudah belanja orang, mudah kasihan orang. Suka bergerak sana sini, tidak suka duduk satu tempat. Terlalu panas - hiperaktif. Memiliki gerak hati, ilham, firasat dan muslihat.Potensi mengumpul wang jika bekerja di luar (outstation). Terlibat dalam aliran wang, mudah terlibat dalam rasuah. Banyak idea, tercari-cari kekayaan/kejayaan, mudah bosan dan terlalu suka berangan. Suka berniaga dan mudah untung. Cepat mencapai kejayaan tetapi cepat juga jatuh.


PERINCIAN ANALISIS KERJAYA
################################
(KERJAYA SESUAI)
Perabut, kertas, pendidikan, perpustakaan, pertukangan, pakaian, kebudayaan manusia, buku, studio rekaan, fabrik, penanaman, perladangan, hortikultur, perkebunan, perhutanan, kilang papan, perubatan, hospital, keagamaan, pelukis, doktor, ahli farmasi, guru, profesor, penerbit, pegawai perhubungan, pentadbir pejabat.

(KERJAYA TERBAIK)
Hartanah, pusat kewangan, pembuat pasu, kedai antik, pakar runding, perakaunan, pengkebumian-->boleh ker.., batu permata, marmar, kontraktor, perlombongan, kebajikan, pembinaan, broker saham dan sekuriti, arkitek, pekebun, peladang.


"Mengenali Potensi Diri Melalui Tarikh Lahir"

nak tengok kome punye ada kat sini yer..

Hanya sebagai renungan,
Rahsia-Tarikh-Lahir.Com

2 comments:

^(r@z3yb3@ut!FuLL^ said...

ermm..nk ckp arr nehh..huhu..cik blk kg bile jew??ermm..nti nk lepak sme be4 blk..huhu..nti kite winduw..ekeke!!~~

hizjah shaari said...

hehe..kte blk rabu kot..klo xde papa la..hehe..